عاشقانه 27
عاشقانه 27
23 اسفند 1395 ساعت 13:3 | بازديد : 1743 | نويسنده : | ( نظرات )
 

 امروز با تمام دنیا قهرم . . .

اما اگر تو صدایم کنی برمیگردم و با همان حماقت همیشگی میگویم جانم . . .

من اینم . . .

زود دل میبندم . . . دیر فراموش میکنم . . .زود میشکنم . . .دیر جوش می آورم . . .

ساده ام . . . میسوزم به بای سادگیم . ..

صبورم اما اگر بروم برای همیشه رفته ام . . .

 

______________________________________________________________________________

 

تنهایی تاوان تمام نه هایی ایست که نگفتم تا دل کسی نشکند

همه ی محبت هایی که زیادی هدر دادم تا دلی را بدست بیاورم

همه ی دوستت دارم های ابکی که جدی گرفتم

همه ی سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی تاوان همه ی خوشبینی هاییست که به دنیا و ادم های این روزها داشتم . . .

__________________________________

ميداني رفيق . . .

سيگار بكش . . .

بغض كن . . .

گريه كن . . .

اصن دق كن . . .

ولي با آدم بي ارزش درد و دل نكن . . .

 

_______________________________________________________________________________

 

من از اين انتخاباتي كه ميگويند سر در نمي آورم . . .

انتخاب من تو بودي كه نيستي لعنتي . . .

 

_______________________________________________________________________________

 

عشق من . . .

ايرادي ندارد . . .

اين شبها كه من دوري تو را آه ميكشم . . .

تو در آغوش ديگري نفس عميق بكش تا ديوانه ترش كني. . . .

 

_______________________________________________________________________________

 

سلامتیه مخاطب خاصت . . .


همون که اومده تو زندگیت و . . .

آیندت و احساست و گند زده رفته . . .

ولی باز هم به یادشی ! . .
 
_____________________________________________________________________
 
 
ميداني رفيق . . .

هيچ خيانتى هم نميتونه باعث تنفر از کسى

که واقعا دوستش دارى بشه....

فقط شروع يه تلقينه....

تلقين اينکه ديگه دوسش ندارى....

تلقين....

 

_______________________________________________________________________________

 

آدم ها لالت می کنند...

بعد هی می پرسند...

چرا حرف نمی زنی؟؟!

این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست...!

 

_______________________________________________________

 

عشق من . . .

وقتی می گویم سراغم نیا,

نه این که فراموشت کرده ام . . . !

یا دیگر دوستت ندارم !

نه..

من فقط فهمیده ام;

وقتی دلت با من نیست . . .

 

بودنت مشکلی را حل نمی کند

 

تنها دلتنگ ترم می کند.

 

_____________________________________________________________________

 

عشق من . . .

شــايد روزي ...


دوبــاره در گذر زمان به يـكــديـگــر بـرسيــم !


آنـــــروز ...


من اشـتبــاه گذشتـه را تـكــرار نخواهم کـرد !


تــــو را از دسـت مي دهم ،


اما ...


غرورم را نه ...

 

_______________________________________________________

 

عاشق روزهايي هستم كه مهربان ميشوي  . . . .

حتي اگر نفهمم كه چرا . . .

 

_______________________________________________________________________________

 

عشق من . . .

سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من …

بر تن کن دروغ هایی را که بافتی …

 

_______________________________________________________________________________

 

خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم می گذری ، دنیا به آخر می رسد …

نه لعنتي . .

دنیایت من بودم که به آخر رسیدم و تو اکنون هـــــیــــــچ نیستی !

 

_______________________________________________________________________________

 

هیچ گـاه فکــر نمی کـردم فاصـله بینمــان آنقــدر زیـاد شـود کـه …

تـو بی خـــیـال زنـدگی کنــی …

و مــن با خیــالـت ،

بـی خیــال زندگــی شــوم !!!

 

_______________________________________________________________________________

 

دوستت دارم هایم بوی تکرار گرفته اند و طعم ماندگی …

منی که لحظه لحظه زندگیم با تو عاشقی کردم …

وتمام عشقم را دروجودت رها …

میخواهم کمی نباشم .

 

_______________________________________________________________________________

 

عشق من . . .

حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد …

دلخوری هـــــــایمـــــــان …

دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان …

و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن …

تنها به من بگو …

با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد …

کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟

 

_______________________________________________________________________________

 

سرت را …

تکیه به دیوار نــده عشقه من …

به غیرت …

شانه هایم برمی خورد …

 

_______________________________________________________________________________

 

ميداني رفيق

به تنهايي ات افتخار كن . . .

كه تنهايي زار بار بهتر از گدايي محبت است . . .

 

 


 



|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
نظر سنجي

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی